wtorek, 23 października 2012

WEAR IT LIKE: Ewelina Lisowska

Więc, drugi tydzień będę siedzieć w domu ;] Mam chore gardło i tydzień nie starczył na jego wyleczenie i do końca tygodnia nie ma mnie w szkole. Normalni ludzie cieszyli by się na moim miejscu, w końcu to dwa tygodnie leniuchowania, nic nie robienia, ale w domu już mi się nudzi! Powoli znajduje sobie zajęcia, założyłam nawet Twittera! (https://twitter.com/MMECHELON) i zamierzam W KOŃCU zająć się tym blogiem. Tym razem już sobie nie daruje i wprowadzę jakieś zmiany. Jeśli macie jakieś pomysły dotyczące wyglądu, tematów bloga to piszcie! Ciekawa jestem czego wy byście chcieli na tym blogu. Dzisiaj mam dla was WEAR IT LIKE: Ewelina Lisowska. Trzymałam za nią kciuki kiedy jeszcze była w programie X Factor, no i proszę...


bluzka H&M
kamizelka RIVEL ISLAND
legginsy DROP DEAD CLOTHING
buty DEEZEE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz