poniedziałek, 18 czerwca 2012

Wrocław

Miałam w planach częściej dodawać posty, ale coś mi to nie wychodzi. W tamtym tygodniu musiałam poprawić kilka ocen, więc się jeszcze uczyłam. W sobotę miałam mnóstwo wolnego czasu i długo myślałam nad tym żeby napisać coś, ale nie miałam żadnego pomysłu. W niedzielę za to byłam z tatą we Wrocławiu. Kocham to miasto! Najpierw byliśmy we wrocławskim zoo i właściwie tam zeszło nam najwięcej czasu. Potem poszliśmy zobaczyć jeszcze rynek, no i oczywiście obowiązkowym punktem był Starbucks. U mnie jak do tej pory Starbucks’u nie było, ale już w krótce w Katowicach w Silesi ma być otwarty. Na sam koniec podjechaliśmy zobaczyć stadion. Szczerze? Nie interesuje się piłka nożną, więc bardziej zadowoliłby mnie tam koncert. Dzień był udany, choć męczący. Na dzisiaj już kończę, a w środę dodam jakieś stylizacje.   




xoxoxo
                                                                                        

1 komentarz:

  1. Bardzo ładne zdjęcia zapraszam do mnie http://nie-tylko-szalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń