sobota, 18 lutego 2012

the american

Hej. Myślę że dawno już zauważyliście że teraz często noszonymi wzorami na T-shirtach, spodniach, biżuterii (itp.) jest flaga USA lub Wielkiej Brytanii. Ciekawy trend, ale zastanawia mnie czy Amerykanie i Anglicy również lubią ubierać na siebie swoje barwy narodowe. Szczerze to nigdy nie spotkałam żadnego Polaka, który by tak po prostu ubrał biało-czerwoną bluzkę (no chyba że kibic na mecz polskiej reprezentacji, ale to się nie liczy). Może problem jest w tym że amerykańskie społeczeństwo ma większy szacunek do swojego kraju i jest z niego dumna, a przynajmniej ja tego nie widzę w moim otoczeniu. To już głębsze przemyślenia i chyba odchodzę od tematu. Tak czy siak, sami zadecydujcie czy ta moda wam się podoba czy raczej nie…














3 komentarze:

  1. ja strasznie jaram się tą modą :D nawet ostatnio znalazłam w second handzie bluzę z flagą Ameryki i od razu musiałam ją kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dokładnie, ale jeszcze wpływ na to ma powiedzmy `wzór` na fladze, ten Wielkiej Brytanii jest ciekawy, a pomyśl takie biało czerwone rzeczy były by nudne. Mi się podobają rzeczy z takim wzorem, świetne na zdjęciach wyżej są spodnie, stanik i koszula. ale reszta też jest całkiem okej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący blog, zapraszam do mnie : http://famme-actuelle.blogspot.com/ - Voath, z zapytaj !

    OdpowiedzUsuń