poniedziałek, 30 stycznia 2012

Ferie

W końcu! Od dzisiaj oficjalnie zaczęły do ferie w moim województwie. Dwa tygodnie słodkiego lenistwa;] Oczywiście nie będę przez cały ten czas leżeć w łóżku albo siedzieć zagapiona w telewizor, tylko zamierzam zająć się wszystkim tym na co nie miałam czasu wcześniej … Poświęcę więcej czasu na malowanie farbami, pójdę do kina, może uda mi się spotkać ze znajomymi których dawno nie widziałam albo w końcu przełamie się i pójdę na lodowisko? Na pewno postaram się trochę urozmaicić tego bloga i nie zaprzeczę że będę częściej dodawać posty…  Mam jedynie nadzieje że to będzie miło spędzony czas ;p  


3 komentarze:

  1. jejku ja jeszcze muszę niestety czekać na ferie, a Tobie życzę jak najwięcej miło spędzonego wolnego czasu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też zaczęły się teraz ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już został nam tylko tydzień szaleństwa ;(
    Fajnie tu u Ciebie, wpadaj do mnie www.paperversion.blogspot.com
    Obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń