niedziela, 18 grudnia 2011

Prezenty

Cześć! Już za 7 dni święta, choć może nie da się tego tak odczuć (przynajmniej ja nie czuje tej atmosfery). To pewnie przez brak śniegu albo to po prostu ja już z tego tak wyrosłam. Tak czy siak myślę że macie już prezenty dla bliskich albo przynajmniej pomysły na nie. Jeśli nie ja mam dla was kilka propozycji które mogą was zainspirować, albo coś …  Pamiętajcie jednak, że są to tylko propozycje, a to jest ostatni tydzień żeby zdobyć prezenty. Pocieszeniem jest to że w sklepach jest bardzo dużo przecen z okazji kończącego się roku no i świąt ;p

Dla Mamy:

Np. Książka - Marzenia i tajemnice, Danuta Wałęsa 39,90zł



Naszyjnik  H&M  19,90 zł


Dla Taty:

Cafe Confilux Cafe Men woda toaletowa , empik.com 44,99zł


Film (np. Transformers, Madia Markt 19,90zł)


Dla Siostry:


Lakiery do paznokci  H&M 24,90 zł
Płyta ( np. Rihanna Talk that Talk, empik.com 40,99zł)


Dla Brata:


Gra (np. Gran Turismo na PSP, Media Markt 34,90)



T-shirt, reserved 29,90





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz