niedziela, 20 listopada 2011

Coś do poczytania ...

Wybaczcie że tak długo nie pisałam, ale to wina braku czasu i małym problemem technicznym z moim komputerem. Ogólnie to dużo się u mnie się dzieje (i nie tylko u mnie) więc opisze wam to w skrócie
 -Wyjaśnię najpierw powód dlaczego długo nie pisałam i w najgorszym razie, pisać długo nie będę, ale to w skrócie …  A więc, moja klasa musi przygotować przedstawienie, a dokładnie musical i ja jestem reżyserem. Tym samym jestem zmuszona zostawać codziennie 2 godziny po lekcjach na próbach, dlatego dziennie w domu jestem ok. godziny 16.00 albo później. Gdyby nie fakt że nasz występ przesunęli z wtorku na czwartek próby będą odbywać się jeszcze do samego czwartku, więc kolejny tydzień będzie męczący.

-Jak już wspominałam w ostatnim poście, 7 Listopada jechałam z przyjaciółką do Łodzi na koncert 30 Seconds To Mars. Show było niesamowite, Jared osobiście wydaje się bardzo miłym i zabawnym facetem, a ja stałam w miarę blisko sceny. Leto w pewnym momencie zaprosił na scene chyba 4 czy 5 osób i poprosił aby nauczyli go mówić coś po Polsku. Wszyscy krzyczeli „za*******e”, ale on chyba zażyczył sobie tłumaczenie słowa fuckyou. Ale powiedział, z czystym polskim akcentem - pierdol się. Nie martwcie się, nauczył się także bardziej kulturalnych słów jak np.: pierogi, Łódź i nie do końca dobrze - dziękujemy. Obiecałam sobie że jeśli znowu przyjadą do Polski, a przyjadą na pewno, w 100% znowu pojadę na ich koncert. A jeśli znowu zagrają dwa, pójdę i na ten drugi ;
Filmik dodam następnym razem ; p

-Ostatnią  rzeczą o jakiej chcę tylko przypomnieć to to  że 17 listopada do H&M weszła kolekcja Versace! Osobiście nie byłam jeszcze w sklepie aby zobaczyć kolekcji, ale myślę że zapowiada się ciekawie. Może jedyną przeszkodą być fakt iż sam szalik kosztuje tam ok.120zł. Zobaczyć nie zaszkodzi, pomarzyć również, a jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o Versace kupcie obecne wydanie ELLE gdzie właśnie piszą o marce.




Jeśli chcecie zobaczyć całą kolekcje, to zapraszam: http://www.hm.com/pl/versace#home
To już tyle, więcej czasu zajmować wam nie będę a jeśli coś mi się przypomni dodam w następmym poście i dodam wiele więcej zdjęć ;] 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz